dimarts, 27 de juliol del 2010

Fermer pour congées

Tancar per vacances està prou bé. Cadascú té un moment de repàs vital del cicle.
Penso en les coses que m'han sortit malament, però no massa, perquè ja me'ls conec, els errors que he comès. Penso en el meu gos i en quantes vegades l'he trobat a faltar.
Penso també en els somriures rebuts i regalats.
Penso en les novetats, que són resultat d'una suma agredolça, un resultat que és el que hi ha, el meu resultat, no té més.
Tancar per vacances està bé, prou bé, i barrar, i decidir que, a partir de divendres, tot torna a començar.

Àudio: Better together, Jack Johnson - no per la lletra sinó per la música :)

2 comentaris:

en zapping ha dit...

No sé pq has escollit aquesta foto, però em sembla bona per les vacances. Em recorda a les botigues del Duty Free de l'aeroport, plenes de grans bosses de xuxeries com els M&Ms, encara que de les 'beans' aquestes de gustos estranys no en tenen. Aviam quan n'aprenen! Ara en picaria 4 o 5...mmmh
T'enyorarem, nuh!

Nu ha dit...

yuhu!!! per això l'havia posada :)
Jo tmb us anyoraré, tot i que del 19 al 24 seré a bcn!!! :)